مصاحبه آرشیو خبر ها
بعضی از بازی هایی را بردیم که حقمان پیروزی نبوده است

بعضی از بازی هایی را بردیم که حقمان پیروزی نبوده است

لئوناردو بونوچی به خاطر مصدومیت از ناحیه ی کشاله ی ران در سفر یکشنبه ی تیمش به ورونا برای مصاف با کیه وو حضور نخواهد داشت. در مصاحبه با رادیو دی‌جی گفت:

 

خوشحالی ام برابر ناپولی بیانگیر همه چیز بود: آن را به خانواده ام تقدیم کرده بودم، به همسرم، به فرزندانم. (بونوچی تلاش کرد حروف اول اعضای خانواده را با دستش نشان دهد.) البته باید بگویم که حرف L برای لئوناردو و لورنزو برعکس بود، باید رویش تمرین کنم. به همین شکل باید روی یک سری از مهارت هایم در نبردهای تن به تن تمرین کنم، نباید فراموش کرد که من تازه در سن 17 سالگی بازی کردن به عنوان یک مدافع را آغاز کردم، به همین دلیل هنوز محدودیت هایی دارم ….

 

این بازیکن 60 میلیون یورویی به پاس های بلند و تمایلش برای گلزنی هم شهرت دارد:

 

گل زدن حس فوق العاده ای دارد. بازی های مهم واقعا به من انگیزه می دهد، بیشتر به هیجانم می آورد و شورم را برمی افروزد. بازی های بزرگی مثل یووه ― رم، یووه ― اینتر یا یووه ― ناپولی قابل مقایسه با هیچ بازی دیگری نیست.

 

یوونتوس صدرنشین سری آ‌است به دنبال 6ـمین اسکودتوی پیاپی است، اما یک بار دیگر در لیگ قهرمانان این بار به وسیله ی لیون متوقف شده است.

 

بدون شک از نظر عملکرد با دشواری هایی مواجه شده ایم، به همین دلیل یک سری بازی هایی را برده ایم بدون اینکه شایسته اش باشیم. تا وقتی بازی ها را ببریم مشکلی نیست، اما مهم این است که می خواهیم بهتر شویم. مهم است که به عنوان صدرنشین از گروهمان در لیگ قهرمانان صعود کنیم، اما این تورنومنت عجیب است، اگر بهتر شویم، می توانیم برای صدرنشینی با سویا رقابت کنیم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
نازنین راهبر
نازنین راهبر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: